Intervju

Då var det intervju på schemat imorron! Det är ett jobb jag sökt på en nyöppnad skola (starta nu hösten 2010) i La.. Känns sådär.. Både med takne på intervjun men även på jobbet! Men som sagt får reda på lite mer om skolans inriktning och arbetssätt... Kanske inte alls passar mig? Eller bara sådär helt perfekt. Haha.. Aja vi får väl se! Men jag är lite smånervös, så det gäller att ni håller tummarna för mig imorron! ;)

Har även fått lite klarhet i en del saker idag .. Lite flummig men ja.. Inte ska inte förstå allt inte(= Men ja det känns mkt bättre nu iaf..           Och för övrigt så trivs Jag och Sholl som fisken här hemma. Nu väntas bara en liten takfixning och lite måleri sen kan jag börja fixa!!! 


Just de... Har börjat få ont i huvudet och min energi är inte sig alls lik... Fan  är så rädd att jag ska få det med magen igen=( Jag vill inte. Jag pallar inte.. Inte nu..???!!! Får hoppas att det bara är vädret och en envis förkylning.



Nu måste jag hoppa i säng om jag ska palla upp halv 8 imorron!


Natti<3


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vad fina bilder du har lagt upp på dig gumman :) Har tänkt på dig idag, och hoppas det har gått bra!!! Ringer dig sen eller imorgon! Pusss!!!

2010-05-26 @ 19:36:40
Postat av: Anonym

älskling hur gick intervjun? ringde dej häromdan men du svara ikke! ringer imorn, har några saker att berätta ;) hihihi.. pussss!! (SNART KOMMER NIIIII; LÄÄÄÄNGTAR)!!!!!

2010-05-27 @ 21:20:41
Postat av: emma

jaa flum är en del av lite.. allt blir till sin klarhet i slutändan :) men man får ju vänta lite men till slut sååååååååå :)



mycket bra jobb :) kommer kännas bra sen när allt kommer på plats :)

2010-05-28 @ 15:30:35
Postat av: emma

en del av livet inte en del av lite ska där stå :) hhhehehehe

2010-05-28 @ 15:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0