Thailand och sambo, ja jisses här går det unnan i svängarna

Ja här händer det saker på två röda..
På alla hjärtans dag (av alla dagar) gav min UNDERBARA rektor mig kompledigt, så jag kan åka till Thailand. Jag har ju en del komp i och med att jag har en privatelev på skolan och haft lite småutbildningar under hösten. Så vipps trollade jag in 7 dagars komptid bland lite lovdagar till 2,5 vecka i Thai ;) Ååhhh så jävla efterlängtat och behövligt. Jag och Tjogge kommer ha det så jävla gött!!! 26/5-13/6  <3

Först blir det Bangkok i 3 dagar


Sedan åker vi vidare till Koh Samet resten utav tiden




Och sen ovan på allt, så kommer jag bli sambo (under tiden jag är i Thai). Mitt liv är underbart! Det kan inte bli bättre!!!! Har en helt fantastisk pojvän som alltid finns där för mig. Det har gått snabbt, men om det känns rätt så gör de det<3

Så den 1/6 flyttar vi tillsammans. Efter 8 härliga månader som vi.


Snacka om att längta till sommaren 2011!!!!!!!!!!!!



Ta hand om er!

Massa kärlek från mig


Kommentarer
Postat av: Sara

åhhhe vad härligt.. de är underbart när sånt händer och när dte är snart :) Får jag följa med i väskan? snälllaaa :)

2011-02-17 @ 12:02:17
URL: http://nilss.blogg.se/
Postat av: Tina

Härligt gumman!

Det är du värd!!

Puss Tina

2011-02-22 @ 18:33:50
URL: http://hairochnu.blogg.se/
Postat av: Tina

Jaa!!! Vi åker 11 mars och är där 4 veckor :) Wiiii :)

Ses på fredag. Puss

2011-02-23 @ 14:00:04
URL: http://hairochnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0